Sporządzanie i wysyłka deklaracji i informacji podatkowych

trzy osoby analizujące wykresy

Sporządzanie i wysyłka deklaracji i informacji podatkowych to obowiązek, który wielu przedsiębiorców zleca naszemu biuru rachunkowemu. Mają oni pewność, że wszystkie sprawy związane z urzędem skarbowym są uporządkowane i załatwione zgodnie z terminami. Ponadto zyskują oni czas, który musieliby przeznaczyć na samodzielną pracę nad dokumentacją podatkową.

Obowiązek wysyłania deklaracji i informacji do US

Skorzystanie z naszej oferty sporządzania dokumentów do US oznacza dla osób prowadzących działalność gospodarczą sprawne załatwienie spraw związanych z płaceniem podatków. Oferujemy pomoc w zakresie deklaracji podatkowych VAT, CIT i PIT. Sporządzamy je w oparciu o rzetelnie prowadzone ewidencje, których przygotowanie również włączamy do naszej oferty usług księgowych. Należy zaznaczyć, że obecnie w większości przypadków wymagane są deklaracje w formie elektronicznej. Potrzebny jest w związku z tym kwalifikowany podpis elektroniczny bądź podpis, który został potwierdzony poprzez profil zaufany ePUAP.

Zajmujemy się przygotowywaniem oraz wysyłaniem deklaracji i informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego, odciążając w tym szerokie grono właścicieli firm, którzy powierzyli nam swoje sprawy związane z księgowością. Sporządzamy m.in. deklaracje roczne. Do ich złożenia w organie podatkowym zobowiązani są przedsiębiorcy po zakończeniu danego roku podatkowego. Obowiązuje to wszystkie firmy, także te, które nie osiągnęły żadnego przychodu w powyższym okresie, poniosły stratę czy też nie przekroczyły progu kwoty wolnej od podatku.